ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

... svaki dan je pravi dan!

... Ovih dana sam baš gledala u tu pretjeranu količinu stvari koju imam doma... pa makar promijenila sobu, 90% stvari je ostalo isto, svi časopisi, novine, radovi, kese, kesice, cd-jevi , filmovi, knjige, odjeća, torbe...

Odlučila sam tako poći od prve stavke časopisa i odjeće...

Još od vremena srednje škole kada me zanimala medicina počela sam sakupljati časopise s tom tematikom. Od onih besplatnih, do onih skupih, sve sam ih skupila... Drvo znanja, Geo, Meridijani... onda me pukla ta luda faza dizajna, pa sam pokupovala sve moguće časopise o arhitekturi, interijeru, vrtovima, kućama, kolibama i inim stvarima... Svakim periodom pratila me moda, kao i glazba, pa sam tako kupovala Cosmo, Vogue, Marie Claire, Rolling Stone, Uncut... ajme meni. No, to nije niti približno količini časopisa koju sam naslijedila od mame i starije sestre.



Da ne spominjem dalje tu količinu prerađenog drva, i sve što sam mogla napraviti s tim novcem da sam bila pametnija, prijeć ću s riječi na djelo.

Tako se Kika odlučila da odvoji hrpicu časopisa ''za prvu ruku'' i da ih odbaci. Naravno, u kantu za stari papir. Isto, kao pravoj ''škovacinki'' kako moja majčica kaže, bilo mi je teško, pa sam ipak prolistala dva, tri časopisa, i izrezala iz njih neke zanimljive sličice i naslove. Našla sam staru kutiju. Malo lijepila. Škarice. I, bacila se na posao... Za sat i pol bile su gotove dvije ukrasne kutije...







Takve se često koriste za ''umotavanje'' poklona, pohranu ''đinđa'' i uspomena. Moje su zasad pune cd-jeva, jer ih ionako nemam gdje staviti. Ostatak časopisa s prve hrpe sam bacila u stari papir...






 Što se odjeće tiče... Sve male ostatke i krpice koji mi ostanu nakon šivanja stavim u posebnu vrećicu, pa s vremena na vrijeme koristim i to što se inače baci. Stare jeans hlače nikad ne bacam, a u zadnje vrijeme mi i prijatelji donose svoje na reciklažu... Em što znaju da će mene usrećit', em što znaju da neće uništavat okoliš.

Tako sam skupila ostatke nekih hlača starih i par krpica, među kojima i krpicu sa ''starki'' koje sam dobila od dragoga prije par godina. Konac, igle, škarice i ŠIJ MALA ŠIJ!!!


Tako to ide, kad imaš puno toga ''upotrebljivog'' a sam si kući...



Glazbene i dječje teme... te su mi najdraže :)

Često mi ljudići donesu hlače i kažu dimenzije torbe, pa ja napravim. Time se ''radno vrijeme'' odjeći stvarno produži, a moje ideje ne vise u zraku :)

Eto, :)

...uhvatila me neka kreativna minuta, pa ću rado prispojit' fotoaparat i zalipetat' par sličica :)

p.s. sada rijetko kupujem časopise, čisto za informaciju. Mislim da je tako najbolje. Informacija ima u knjižnici... :) Knjigu na drugu stranu, moram kupit, šta ću ja :P



Za kraj, jedna poruka :)

Ciao :*

Nema komentara:

Objavi komentar