četvrtak, 24. srpnja 2014.

Limena kreaktivnost umjesto limenog smeća

Budući da smo postali društvo koje češće jede konzerviranu hranu nego li onu svježu, nakon konzumiranja ostaje nam najčešće jedna mala LIMENKA. Nakon što sam vidjela da ne mogu i limenke skupljati u svojem malom stanu odlučila sam (ako i kupujem konzervirano) kupovati hranu čuvanu u staklenim teglicama. Ipak, limenke nekako ne možeš izbjeć, pogotovo ako si student i ako nemaš vremena za raskuhavanje svježeg voća ili pak povrća.

Upravo iz tog razloga, donosim vam par slika koje sam tijekom višegodišnjeg kopanja po Internetu izdvojila kao najljepše... Nisu moje, ali možda napravim neke slične, jer ipak, Internet je neiscrpan izvor inspiracije i inspiracije...

Nadam se da sam odabrala dobre primjere!


Uz malo čipke, boje, lijepila, koji cvijet i perlicu nastane dobra vaza... :)


Nisam sigurna jesu li ove biljke razvrstane, ili je svaka biljka iste sorte, ali svakako dobra ideja ako mislite saditi neku biljku, stablo... Za početak možda tu pa u pravu zemljicu!





Bez nekog kompliciranja, obična limenka bez ikakvog kreativnog izričaja također izgleda efektno. Pogotovo ako idete s djecom vanka, ili ako sami provodite neku aktivnost u kojoj postoji mogućnost da će se teglica razbiti ili slično (Pictionary, kada svi podivljaju) savjetujem ovo rješenje. :)


Naravno, ako se limenke smoče a ne osuše odmah, velika je vjerojatnost da će zaruzinat. Iz tog razloga, ako ih želite koristiti kao vaze, preporučujem da vodu i cvijeće zapravo stavite u jednu staklenku, koju ćete zatim postaviti u limenku... Limenka može izgledati lijepo, ali je lako uništiva ako je ne premašete nekim lakom.


Bubnjevi kuće izrade. Vjerujte mi, vaša će se djeca rado igrati ovom igračkom, a vi lijepo kupite čepiće za uši i sve ćete preživjeti. 




Nadam se da vam se svidjelo,

Vaša Kika Kreaktivka

Izvor slika: Internet

Nema komentara:

Objavi komentar