petak, 6. lipnja 2014.

Ne javljam se često... Mogu smislit milijun i jednu ispriku, ali neću. Umjesto toga stavit ću nešto od onoga što radim kad ništa ne radim... :) Hehehehehhe :)

Sve u svemu, hvala na čitanju i napomenama da sam lijena u pisanju, vjerovali ili ne, takve me poruke potiču da se pokrenem i nastavim gdje sam stala :)


Trenutno svašta radim, a najviše prenamjenjujem stvari (da ne bi rekla recikliram) dekupaž tehnikom. Ovo je mala staklena tacna (ne znam kako bi drugačije ovo nazvala) koju sam kupila s razlogom da bude ono malo nešto do vrata na što mogu odmah po ulazu u stan staviti ključeve i pokaznu i siću.

Ovo nije neko recikliranje, jer nisam to našla u kući kopajuć po starinama. Ne volim baš kad ljudi kupe nešto da bi to prenamijenili. Malo onako ''ne drži vodu'' takvo ponašanje. Iako rijetko kupujem ovakve stvari, mislila sam da bi ovo baš bilo zgodno...



E, ali zato su ove teglice do sada prešle svašta... Od čokoladnih namaza, do džemova, soli, šećera... Danas su to sve divne teglice koje čekaju da ih razgrabe posjetitelji koji dođu kod njihove Kike! :)


Ova kutijica na vilu bila je kutijica puna Ferrero Rochera. Sad je kutijica za čaj! :)




Puno teglica, previše... :) Iako, ako ih imate znate što vam je činiti. Bit će im divno kod mene, ili naravno kod vas ako ih budete htjeli zašarane nazad.

Ali, to nije sve!!! Nekidan sam od ovih Fa limenki napravila divne spremnike za grickalice, čaj, pahuljice, muslije, ili šta god... Boja, ljepilo, škarice, salvete, lak... i naravno fen za kosu da se bolje fiksira :)



Naravno, imala sam usput pisat hrpu seminara, ali ovo će izgledat kao isprika pa ću samo reć da sam se nagradila. Jer mi se baš nagrađivalo.



Puno pozdrava šalje vam vaša Kika Kreaktivka koje ide na kampiranje za par sati...
A zašto? Jer joj kampiranje baš nedostaje!!!

2 komentara:

  1. Super, sve izgleda prelijepo, ali ipak me se najviše dojmila zdjelica s jagodama i kroštulama (it's not you - it's me!). I sretno na kampiranju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haahaahhaahha, ipak, ja sam guštala u ovim lipotama!!! Domaće kroštule i neretvanske jagode, di ćeš bolje :D

      Izbriši