petak, 22. ožujka 2013.

Za prvi put...

...jednom sam pisala blog. Al, to je bilo davno. Sad je nešto novo tu, odnosno... ista ja, al' druge ideje... :) 




Upoznala sam mnogo ljudi, različitih vrlina, mana, interesa, sposobnosti, želja... a usput, i moje su se želje svakako promijenile u nekoliko godina. Bavim se svime, izrađujem svašta, pjevam, gledam, crtam, lijepim, kidam, stvaram... i UŽIVAM! 

Zovem se Kristina, Kike, kako god...jer, ovdje moje ime nije bitno. Ono što jest bitno je ideja... Trenutno sam studentica Učiteljskog studija u Splitu, kreštava pjevačica a dalje tko zna... Možda učiteljica, možda pjevačica, možda animatorica, možda dadilja, spisateljica, planinarka, laborantica, poljoprivrednica, možda blogerica a možda i frizerka, tko sad da to zna.



Kako bilo, ja sam Krea(k)tivka... Ovdje, ondje, amo - tamo... Volim kada mi ideje padaju kraj glave, pa ih lagano skupim i pretvorim u stvarnost. Svestranu stvarnost. 

I tako mi je divno.



Do čitanja, 

Kiss

3 komentara: