petak, 25. srpnja 2014.

Kako izraditi suvenir?

Zadnjih 2 mjeseca aktivna sam na stranici couchsurfing.org. To je stranica na kojoj se ljudi iz raznih krajeva svijeta snalaze za smještaj. Kao što stranica kaže, prijatelji su nam svugdje u svijetu samo ih moramo upoznati. Dakle, surferi pošalju zahtjev, ti vidiš možeš li ih primit ili ne, pročitaš opis na njihovom profilu, pročitaš mišljenja o njima koja su im napisali ljudi koji su ih prethodno ugostili. Nakon svega, odlučiš ugostiti ih ili ne. Moja dosadašnja iskustva su jako dobra. Netko dođe s poklonom iz rodnog kraja, netko napravi ručak, netko nas odvede na večeru ili na piće. Svatko se za smještaj ''oduži'' na svoj način. Međutim, odlučila sam i ja poslati koji ''suvenir'' za strane zemlje.

Kako to? Lako! Za sve je potrebno malo materijala kojega i inače koristite i kojega ste pronašli. Kamenčići, naplavine, teglice, limenke, salvete, drvo, lijepilo, kistovi...

Za početak, napravila sam ove male i slatke magnete.

 
Potreban materijal:
- kamen
- bijela akrilna boja
- salveta
- lak za dekupaž
- kist
- lijepilo
- magnet


1. korak zapravo je i najteži ukoliko ga već niste obavili. Otići do mora i skupiti oblutaka. Budući da će krajnji proizvod biti magnet, nemojte birati teška kamenja.


2. korak je da operete kamenja od soli. Čistu vodu ulijete u najobičniju posudu i operete kamenja. Pustite da se kamenja osuše ili ih sami osušite. Kod mene obično svaka faza traje po 1 dan, jer pustim da se sve prirodno suši, nikakva krpa niti fen (osim ako mi se žuri).

3. korak je da pripremite bijelu akrilnu boju i premažete kamenja koja ste odredili urediti. Najbolje je da prebojate obje strane, jer će tako urednije izgledati. Pustite da se suši, jedna strana pa druga.




4. korak se sastoji od odabira salvete i lijepljenja na kamen pomoću dekupaž ljepila. Pustite da se osuši. Također, najbolje bi bilo kada bi i stražnju stranu prešli ljepilom.




5. korak je da konačno, silikonskim ljepilom na stražnju stranu zalijepite magnet i kad se ljepilo osuši isprobajte ga na prvu površinu na koju stignete.


Naravno, nisam pola slika slikala. Zašto? Pa zanesem se lako :) Za kraj, evo sam još napravila par teglica, koji također mogu biti suveniri. U njih se može staviti bilo što, ali i jednostavno se može skinuti poklopac pa da postanu lijepi svijećnjaci.


Također, napravila sam jednu finu sliku od oblutaka i naplavina. Ovo je stvarno bio užitak raditi.



Nadam se da je bilo korisno i zanimljivo :)

Pozdrav od Kike :*


1 komentar:

  1. Sve mi je divno i prekrasno, ali vidim da si najviše truda uložila u sliku čiji je rezultat izvrstan!!!

    OdgovoriIzbriši