ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

''Krea(k)tivna atmosfera''


Ovih dana palo mi je na pamet da napravim album u koji ću stavljat pozivnice, zahvalnice i slike s vjenčanja na kojima sam bila. Prvo sam se mislila kako bi to moglo ispast, da možda isprintam neku sliku s neta pa da je prilipim naprijed, da zalijepim neku salvetu i tako slične ideje... Jednom sam davno radila spomenar pun morskog kamenja i školjaka i plavog laka na naslovnoj strani, pa sam pomislila i na to... ali, budući da sam još imala masu izrezanih članaka, naslova i slova iz časopisa odlučila sam se na ovu verziju...

Izvana izgleda ovako... 


A, iznutra izgleda otprilike ovako...


Odnosno, izgledat će bolje jer ću tek idući vikend dovršit unutrašnjost...






I, eto ti ga na... Još đinđa i iskorištavanja papira od starih plakata... Brodići su od sitnih ostataka tkanine, koristila sam i botunčiće, šliceve, til, trake ukrasne...

Funkcije su razne, od čestitki do pozivnica i zahvalnica...


...a ove spajalice su se cijelo vrijeme  rasipale po sobi...




Imala sam nekoliko praznih jednobojnih fascikli, pa sam i njih malo ''ukrasila''





...Još malo skupljam materijale za radionice s djecom...




A ovaj žućo u mojoj sobi... To je moj veseli lipi zid.... slova sam izrezala iz stranica časopisa i to na način da bi od jedne stranice napravila jedno slovo... Ove sličice dolje su bile razglednice poslagane u ''peace'' ali kako su se konstantno odvajale od zida i pritom šuškale, skidala sam ih jednu po jednu... Ovo su zadnji preživjeli, posljednji Mohikanci :)

Ovim putem još bi se jednom željela zahvaliti svima koji su mi bojali zidove (Tomši i Stipsi, Ema i Jela)... Fenomenalno je, samo se na jednom mjestu boja odlijepila, ali nema veze, ostalo je još boje u teglici :)


Ovaj sat sam naručila u Stipe, majstora za izradu satova... i moran vam priznat, nikad nisam vjerovala da jedan ''običan predmet'' može unijeti toliko pozitivne energije u prostor... Stipine vridne ruke :)





I, za kraj... dvije srodne duše... Sliku na kojoj sam ja nacrtala je prijateljica Antonija, i poklonila je za rođendan... Ugodno iznenađenje moram priznat... Još samo da je pošteno uokvirim :)

Inače, idućih dana očekujem dva kreativca, točnije dvije kreativke kod sebe, tako da bi moglo štagod zanimljiva nastat... Ako ne, skuhat ćemo kavu, bacit pogled na planinu i pričat o ... idejama, naravno...

Ugodne snove i uzbudljivo jutro želi vam vaša

Kika :)

Nema komentara:

Objavi komentar